Lautat satamaan Palma
Avoin lippu??

Avoimet liput ovat voimassa jopa 12 kuukautta varauspäivästä (lue lipun ehdot).

Avoin lippu?

Lautta satamaan Palma satamasta Valencia operaattorilla Trasmed GLE

Lautta satamaan Palma arvostelut

• "Valencia Palma lautta"

Olimme varanneet viikon loman Mallorkalla lentoineen, mutta päätimme ottaa lautan lentokoneen sijasta sillä asumme Espanjan mantereella. Halusimme oikeastaan mennä Deniasta, sillä se on lähempänä meitä, mutta se ei ollut saatavilla joten päätimme mennä Valencian reittiä. Lautta lähti Palmasta klo 22:10 joten varasimme hytin, se oli yksinkertainen mutta siisti, ja neuvoisin kaikkia tekemään samoin tällä reitillä. Laiva saapui Palmaan seuraavana aamuna n. klo 5:30, mutta ainakin olimme saaneet nukuttua. Paluumatkalle emme varanneet hyttiä sillä laiva lähti klo 11:30. Sen sijaan meillä oli hyvin mukavat sähköiset kallistuvat istuimet, mutta en suosittelisi niillä nukkumista yön yli. Täytyy sanoa että ruoka laivalla on kamalaa ja kallista, mutta kokonaisuudessaan kokemus oli hyvä ja kyllä, tekisin sen uudelleen.

'Russell' matkusti Lautta satamaan Palma operaattorilla Balearia aluksella 'Abel Matutes'

• "Purjehdus merellä"

Mukavat istuimet ja espanjalainen Novello Tv draama viihdyttämässä. Avulias ja informoiva henkilökunta. Auringonottotuolit kansilla auringonottoa tai torkkujen ottoa varten lautan lipuessa merten yli.

'Catherine' matkusti Lautta satamaan Palma operaattorilla Trasmediterranea aluksella 'Ciudad de Mahón'

• "Purjehdus merellä"

Asiakaspalvelu

Käy asiakaspalvelusivullamme, josta löydät hyödyllistä tietoa lauttamatkustamisesta, usein kysytyt kysymykset ja miten voit ottaa meihin yhteyttä saadaksesi apua varauksen tekemisessä.