Usein Kysytyt Kysymykset

’Usein kysytyt kysymykset’-tietokantamme sisältää yleisiä kysymyksiä ja vastauksia liittyen varauksen tekemiseen ja lautalla matkustamiseen! Klikkaa alla olevaa kategoriaa löytääksesi siihen liittyvät kysymykset. Jos kysymykseesi ei löydy vastausta, Ota yhteyttä meihin

Suosituimmat kysymykset

  • Voinko muuttaa lauttavaraustani?

    Kyllä, jos lippusi sallii sinun tehdä muutoksia varaukseesi. Lisätietoja saat kirjautumalla sisään sivulla Oma tili, tai vaihtoehtoisesti voit ottaa meihin yhteyttä.

  • Voinko peruuttaa lauttavarauksen ja saada palautuksen?

    Kyllä, jos lippusi sallii peruutuksen ja palautuksen. Lisätietoa saat kirjautumalla sisään sivulla Oma tili, tai voit ottaa meihin yhteyttä.

  • En ole saanut vahvistusta sähköpostitse, mitä nyt?

    Voit kirjautua sisään sivulla Oma tili tarkistaaksesi, että sähköpostiosoite on kirjoitettu oikein, ja lähettää vahvistuksen uudelleen. Vaihtoehtoisesti voit ottaa meihin yhteyttä. Roskapostin torjumistoimet estävät joskus lippuvaraamojen lähettämät sähköpostit, sillä heiltä saapuu niin monia sähköposteja.

  • Miten löydän ajo-ohjeet lauttasatamaan?

    Siirry Lauttasatamat sivulle ja klikkaa sen sataman nimeä, josta haluat löytää matkatietoja.

  • Mitä teen, jos olen myöhässä ja todennäköisesti myöhästyn matkalta?

    Ota meihin yhteyttä puhelimitse, jotta voimme tarkistaa, voiko lähtöaikaasi muuttaa. Jos olet myöhässä asiakaspalvelumme aukiolon ulkopuolella, tai jos matkustat reitillä, jolla on monta päivittäistä ylitystä, jatka matkaasi satamaan selvittämään lauttaoperaattorilta, voitko vaihtaa lähtöaikaasi.

  • Työskenteleekö Direct Ferries kaikkien laivaoperaattoreiden kanssa?

    Direct Ferries tarjoaa tarkkaa tietoa suuresta operaattori määrästä kotimaisilla ja kansainvälisillä reiteillä. Vaikka laivayhtiö listaa uudistetaan jatkuvasti, joillain reiteillä Direct Ferries ei voi aina luvata uusinta tietoa kaikista kuljetusyhtiöistä.

  • Voinko saada ALV-kuitin varauksestani?

    Kyllä, jos olet varannut rahtilipun ja ALVia on sovellettu. Turisti/matkustajalauttaliput eivät kuitenkaan sisällä ALV-elementtiä.

  • Mistä löydän ehdot ja edellytykset?

  • Keneen voin ottaa yhteyttä koskien löytötavaroita?

    Ota yhteyttä suoraan laivayhtiöön.

  • En löydä kysymykseeni vastausta, mitä voin tehdä?

    Vieraile ota meihin yhteyttä -sivulla ja lähetä tiedustelu sähköpostitse.

  • Miten annan palautetta?

    Vieraile ota meihin yhteyttä –sivuilla ja lähetä palautetta sähköpostitse.