COVID-19-tietoa Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Usein Kysytyt Kysymykset

’Usein kysytyt kysymykset’-tietokantamme sisältää yleisiä kysymyksiä ja vastauksia liittyen varauksen tekemiseen ja lautalla matkustamiseen! Klikkaa alla olevaa kategoriaa löytääksesi siihen liittyvät kysymykset. Jos kysymykseesi ei löydy vastausta, Ota yhteyttä meihin

Yleiset laivatiedustelut

  • Voinko saada ALV-kuitin laivavarauksestani?

    Normaaleilla turisti- ja matkustajalaivalipuilla ei ole ALV-osuutta, joten niille ei voi saada ALV-kuittia. Jos olet varannut rahtilipun ja olet nähnyt, että siihen sovelletaan ALV-maksu, voit saada ALV-kuitin. Saat kuitin ottamalla yhteyttä rahtiasiakaspalvelutiimiimme ja he auttavat sinua mielellään. Löydät myös ALV-rekisterinumeromme, GB238948850, vahvistussähköpostisi alareunasta.

  • Mistä löydän ehdot ja edellytykset?

    Löydät käyttöehtomme Täältä.

  • Keneen otan yhteyttä laivalla kadonneisiin tavaroihin liittyen?

    Sinun on otettava suoraan yhteyttä laivayhtiöön, jonka kanssa matkustit. Jos koet vaikeuksia yhteydenotossa, ilmoitahan meille ja yritämme olla avuksi.

  • En löydä kysymykseeni vastausta, mitä voin tehdä?

    Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse, ja kaikki yhteystietomme löytyvät Yhteystiedot-sivultamme.

  • Miten annan palautetta?

    Kuulemme mielellämme mielipiteitäsi, paras tapa lähettää meille palautetta on sähköpostitse. Jos kuitenkin haluat soittaa meille, yhteystietomme löytyvät Ota yhteyttä -sivultamme.