Plymouth

Näin varaat lautan satamaan Plymouth

Sivuilla directferries.fi voit suunnitella, verrata ja varata lauttasi maahan Englanti, saapuen satamaan Plymouth, nopeasti, helposti ja turvallisesti.

Verailutyökalumme avulla voit tarkastella sataman Plymouth aikatauluja ja lauttahintoja kaikilla mahdollisilla reiteillä, jolloin sinun ei tarvitse tutkia monia eri sivustoja.

Sinun tarvitsee vain valita lähtösatama lautoille satamaan Plymouth, valita matkustajien määrä ja painaa ”etsi”!

Lautat satamaan Plymouth

• 1 lähtö viikoittain 20 h

Lautta satamaan Plymouth arvostelut

• "Hyvin käytetty aika"

Matkan aikana rentoutuimme täydellisesti, otimme suihkun hytissämme ja katsoimme elokuvan elokuvateatterissa. Lautta oli äärettömän puhdas ja hyvin ylläpidetty, henkilökunta ja palvelut ylittivät odotukset ja aiomme satavarmasti matkustaa tällä reitillä uudelleen. Paljon kiitoksia, P.J.Ross

'Paul Ross' matkusti Lautta satamaan Plymouth operaattorilla Brittany Ferries aluksella Armorique

Lue lisää Näytä vähemmän
  • "Bravo. Loistavaa työtä, Brittany Ferries."

Oli ensimmäinen kertamme lautalla Roscoffista Plymouthiin, kun nousimme Armoriquen kyytiin 27.kesäkuuta 2013, klo 22:15 purjehdukselle. Soitimme edellisenä iltana kysyäksemme josko saisimme apua laivalla, koska olimme 4 kuukauden ulkomaan kiertueen loppupuolella (vaimoni ja perheeni kanssa, elämme Mauritiuksen saarella), eli meillä oli 2 painavahkoa matkalaukkua, ja koska olen 70, minulla on joitakin liikkuvuusongelmia. Meille vakuutettiin että saisimme apua. Ja niin se oli. Kun teimme lähtöselvityksen klo 19.30, meille kerrottiin, että pyyntömme oli asianmukaisesti kirjattu ja että saisimme tukea. Juuri ennen laivalle nousua auto, jossa oli viehättävä naiskuljettaja tuli keräämään meidät ja medät jätettiin laivan hissin ovelle... Ja saimme samanlaatuista tukea saapuessamme Plymouthiin varhain seuraavana päivänä!!! Vaimoni ja minä olemme niin kiitollisia tällaisesta palvelusta. Emme tiedä miten olisimme onnistuneet matkassa ilman sitä. Laivan palvelut olivat mahtavia. Nautimme erittäin hyvästä iltapalasta ja Bergeracin viinistä tilavassa ravintolassa. Verovapaat myymälät olivat korkealaatuisia, joita ei aina löydy näinä päivinä edes parhailta lentokentiltä ympäri maailmaa. Hytti oli erittäin mukava, erinomainen suihku ja kylpyhuone. Olimme niin pahoillani herätessämme kello 05:30 seuraavana aamuna kauniiseen musiikkiin, ja kuulutukseen joka kertoi, että matka olisi pian päättynyt ... Kiitos kaikille Brittany Ferriesin henkilöstölle, sekä satamassa ja merellä. Olette tehneet meidän päivä stämme (pikemminkin meidän yöstä...) upean. Yves ja Marilyn Giraud

'Yves and Marilyn Giraud' matkusti Lautta satamaan Plymouth operaattorilla Brittany Ferries aluksella Armorique

• "Tavallinen matka"

Otin vähän aikaa sitten lautan Roscoffista Plymouthiin ja takaisin. Kumpikin matka oli täysin nautittava alusta loppuun. Hytti oli siisti ja raikas. En voi moittia sitä mistään. Henkilökunta oli kohtelias, avulias ja ystävällinen. Ja toisin kuin useat muut liikennevälineet se oli oikeastaan todella täsmällinen.

'Jayne' matkusti Lautta satamaan Plymouth operaattorilla Brittany Ferries aluksella Armorique

• "Hyvä ylitys"

Olimme jalkamatkustajia ja koimme joitain vaikeuksia kävellessämme terminaalista laivaan laukkujemme kanssa. Muuten laivan palvelut olivat erittäin hyvät. Varatut kallistuvat istuimet olivat ihanteellisia ja olimme rentoutuneita koko matkan ajan.

'Judith' matkusti Lautta satamaan Plymouth operaattorilla Brittany Ferries aluksella Armorique