Portsmouth

Näin varaat lautan satamaan Portsmouth

Vertaile ja varaa Lautta satamaan Portsmouth in Englanti Direct Ferriesien kautta saadaksesi parhaan mahdollisen tarjouksen.

Lauttalipun hinnan lisäksi näytämme myös hintoja lautoille satamaan Portsmouth valitsemasi lähtöajan ympärillä, sekä ylityksiä vaihtoehtoisiin määränpäihin takaaksemme, että saat parhaan mahdollisen hinnan matkallesi.

Sinun tarvitsee vain valita lähtösatama lautoille satamaan Portsmouth, valita matkustajien määrä ja painaa ”etsi”!

Portsmouth lauttapalvelut

  • Brittany Ferries Bilbao - Portsmouth
    • 2 lähtöä viikoittain 23 h 45 min
    • Etsi hinta
  • Brittany Ferries Caen - Portsmouth
    • 6 lähtöä päivittäin 5 h 45 min
    • Etsi hinta
  • Brittany Ferries Cherbourg - Portsmouth
    • 4 lähtöä viikoittain 5 h 15 min
    • Etsi hinta
  • Brittany Ferries Le Havre - Portsmouth
    • 3 lähtöä viikoittain 5 h 30 min
    • Etsi hinta
  • Brittany Ferries Santander - Portsmouth
    • 2 lähtöä viikoittain 24 h 15 min
    • Etsi hinta
  • Brittany Ferries St Malo - Portsmouth
    • 7 lähtöä viikoittain 8 h 50 min
    • Etsi hinta
  • Condor Ferries Guernsey - Portsmouth
    • 6 lähtöä viikoittain 12 h 55 min
    • Etsi hinta
  • Condor Ferries Jersey - Portsmouth
    • 7 lähtöä viikoittain 8 h 55 min
    • Etsi hinta
  • Wightlink Fishbourne - Portsmouth
    • 23 lähtöä päivittäin 45 min
    • Etsi hinta

Lautta satamaan Portsmouth arvostelut

  • "Arvioni"

    1. Sinun täytyy päättää, miksi kutsua itseänne. Emme nähneet missään lauttasatamassa ”LD Linesin" viittoja, mikä oli huolestuttavaa 8h ajomatkan läpi Ranskan jälkeen. Muut matkustajat jonossa kertoivat että nimenne on itse asiassa DFDS, jonka viittoja löytyi matkalta. Paluumatkallamme Portsmouthissa mainitsimme tästä erittäin hyödylliselle englantilaiselle toimihenkilölle joka ohjasi ihmisiä oikeaans uuntaan, ja hän sanoi, että olisi jo aika vetää suorempi linja; osoittaen sekä DFDS:n että LD:n logoja työvaatteissaan, hän sanoi kuivasti, että hän tuskin tiesi, kenelle hän työskenteli. Brändäys on tärkeä tekijä kaupallisessa maailmassa, ja sen puute on antanut erittäin huonon ensivaikutelman, eikä synnyttänyt luottamusa kykyynne suorittaa. Kun se on poissa alta, henkilökuntanne oli aina kohtelias ja avulias ja meidän hyttimme ja vuodevaatteemme olivat puhtaat. Menomatkalla ilmastoinnin ohjain ja grilli oli rikki ja löysä, mutta onnistuimme säätämänä sitä silti. Tarvitsimme pistorasiaa englantilaisille lääketieteellisille laitteille, ja totesimme, ettei hytin ranskalainen pistorasia hyväksy munatuomaamme perus Ranska-UK muunninta. Vastaanoton henkilökunta lainasi meille yhden heidän, ja se oli OK. Teidän tulisi kuitenkin puuttua tähän erikoiseen poikkeukseen. Menomatkalla suurin kritiikkimme kohdistui ruokaan. Ensimmäinen pettymys oli, että ruokalistan karitsa ei ollut saatavilla, joten jouduimme valitsemaan jotain muuta. Sitten, siitä huolimatta, että olimme ensimmäisiä ravintolan jonossa, ruoka oli vain haaleaa, ja jouduimme käyttämään mikroa kauan saadaksemme sen hyväksyttävään lämpötilaan. Paluumatkalla otimme omat eväät mukaan jottein meidän täytynyt mennä ravintolaan. Vaikka haluaisin suositella tätä alusta ystäville, neuvoisin heitä huonosta viitoituksesta ja kehottaisin heitä tuomaan oman ruokansa.

    'Anonyymi' matkusti Lautta satamaan Portsmouth operaattorilla DFDS Seaways aluksella Norman Voyager

    Lue lisää Näytä vähemmän
  • "Norman Voyager"

    Meillä oli erinomainen matka Le Havresta Portsmouthiin kello 17.00 lautalla. Automaattinen rekisterikilven tunnustaminen sisäänkirjautumisen yhteydessä tarkoittaa, että sinun ei tarvitse tulostaa varausvahvistustasi jos varaat netissä lomalla ollessasi, niin kuin me teimme. He tiesivät tarkalleen, keitä olimme kun saavuimme. Varasimme sisähytin joka oli tilava, erittäin puhdas ja mukava. Viereisessä hytissä oli hyvin meluisa ryhmä, mutta seinät olivat riittävän äänieristettyjä leikatakseen äänet hyväksyttävälle tasolle: erinomainen ominaisuus. Ainoa valitus on, että 30 minuuttia Plymouthiin saapumisen jälkeen "kohdelkaa heitä kuin lampaita" mentaliteetti alkoi ja meidät paimennettiin ulos hytistä ja jouduimme seistä jonossa ja odottaa loputtomalta tuntuvatn ajan päästäksemme autollemme. Tämä tehdään oletettavasti leikkaamaan puhdistus- ja läpimenoaikakustannuksia, mutta se todella vie hohdon muuten erittäin hyvästä kokemuksesta. Kun yölautta matkustaa läpi koko yön, varmasti he voisivat muuttaa aikataulua ja lähteä 30 min myöhemmin välttääksen tämän epäkohdan?

    'Anonyymi' matkusti Lautta satamaan Portsmouth operaattorilla DFDS Seaways aluksella Norman Voyager

    Lue lisää Näytä vähemmän
  • "Hyvä kokemus miinuksena WiFin puute"

    Kokemukseni sekä Normandiella että Mont St. Michelillä olivat positiivisia: laiva oli puhdas, henkilökunta ystävällinen (odotin hiljaisia, kivikasvoisia asiakaspalvelijoita), ja palvelut helppokäyttöisiä ja käteviä. Hytti oli erinomainen ja lisämaksun arvoinen. Oli kuitenkin turhauttavaa että tein tämän matkan businessmielessä, enkä voinut käyttää wifiä kummallakaan suunnalla; menomatkalla se oli kokonaan alhaalla ja paluumatkalla se oli niin hidas etten pystynyt edes lukemaan sähköpostejani. Vaikka lomamatkailijoita asia ei niinkään haitannut, huomasin muitakin liikemiehiä joita tilanne selvästi harmitti.

    'Adam' matkusti Lautta satamaan Portsmouth operaattorilla Brittany Ferries aluksella Normandie

    Lue lisää Näytä vähemmän
  • "Le Havre - Portsmouth - Le Havre - heinäkuu 2013"

    Varauksemme meni sujuvasti - oli tärkeä saada varata netissä ja kaikki meni ongelmitta. Paluumatkamme (Portsmouth - Le Havre) oli erityisen mukava koska varasimme hytin ja olimme tyytyväisiä sen laatuun. Tekisimme saman ehdottomasti uudelleen tulevaisuudessa, sillä ruuhkaisella laivalla voi olla vaiekaa löytää istumapaikkoja. Laiva oli todella puhdas ja henkilökunta ystävällinen.

    'Roger' matkusti Lautta satamaan Portsmouth operaattorilla DFDS Seaways aluksella Norman Voyager

    Lue lisää Näytä vähemmän