Palma

Näin varaat lautan satamaan Palma

Vertaile ja varaa Lautta satamaan Palma in Mallorca Direct Ferriesien kautta saadaksesi parhaan mahdollisen tarjouksen.

Ainutlaatuinen lauttahintojen vertailu –työkalumme vertailee yhdellä nopealla ja helpolla haulla lukuisia ylityksiä valitsemasi vaihtoehdon ympärillä, sekä ylityksiä muihin määränpäihin sataman Palma lisäksi taataksemme, että saat kaiken tarvittavan tiedon tehdäksesi päätöksen parhaasta vaihtoehdosta!

Sinun tarvitsee vain syöttää olennaiset tiedot hakukoneeseemme Aikataulut & hinnat ja painaa ’etsi’ jatkaaksesi.

Lautat satamaan Palma

• 7 lähtöä viikoittain 8 h

Lautta satamaan Palma arvostelut

• "Lyhyt reissu"

Matkustin heinäkuussa ja olin tyytyväinen kaikkeen.

'Tiziana' matkusti Lautta satamaan Palma operaattorilla Balearia aluksella Garcia Lorca

Lue lisää Näytä vähemmän
  • "Yölautta Barcelona - Palma"

Otimme yölautan Barcelonasta Palmaan. Koska matka on lyhyt (laiva lähtee klo 23:00 ja saapuu klo 07:00) emme varanneet hyttiä vaan lentokonetyyppiset lepotuolit. Tämä oli virhe. Istuimet olivat ahtaita ja ne sijaitsevat pienehkössä huoneessa jättäen vain pienen jalkatilan. Ne ovat suurta näyttöä vastapäätä, valot olivat päällä ja meluisa elokuva pauhasi 01.30 asti, tehden nukkumisesta mahdotonta. Elokuvan lopussa osa piirtoheittimen kirkkaista valoista sammutettiin, mutta osa jäi päälle. Lähivessassamme oli vain lämmintä ilmaa puhaltava kuivaaja, enkä voinut kuivata naamaani parranajon jälkeen. Barcelonan lauttaterminaalissa oli mahdotonta erottaa englannin kielellä kuulutetut ilmoitukset. Kovaäänijärjestelmän äänenlaatu on huono. Terminaalin ja laivan välisen bussin lastaus alkoi hyvissä ajoin ilman tiedotusta. Kun huomasimme sen, ryntäsimme bussiin johon ehdimme vain juuri ja juuri.

'David' matkusti Lautta satamaan Palma operaattorilla Balearia aluksella Visemar One

• "odotin enemmän"

Mitä nopeille lautoille tapahtui? Olimme yllättyneitä ettemme löytäneet yhtäkään. Lähtöselvitys Barcelonassa ei ollut hyvä. Meillä oli ongelmia löytää se ja lähtöselvityksen nainen ei ollut ollenkaan auttavainen. Odotimme lautan tarjoavan enemmän. Olimme varanneet istuimet ja vieressämme oli suuri, äänekäs ryhmä, mikä teki nukkumisesta vaikeaa. Paluumatkalla varatut tuolit olivat täynnä eikä meille ollut tilaa. Kaiken huomioon ottaen...lentäisin ensi kerralla...lautta oli puhdas ja OK, mutta odotin enemmän tilaa, ravintoloita, palveluja.

'Anonyymi' matkusti Lautta satamaan Palma operaattorilla Balearia aluksella Visemar One

Lue lisää Näytä vähemmän
  • "Barcelona - Palma lautta"

Meillä oli menopaluumatka. Yölautta Barcelonasta oli erinomainen sillä meillä oli hytti joka oli siisti ja täysin hyväksyttävä. Henkilökunta oli auttavainen. Vaikka pääsimme laivalle nopeasti, istuimme autossamme tuskastuttavat 50 minuuttia ennen kuin pääsimme ajamaan sieltä pois. Paluumatka Palmasta oli ok. Tuntuu naurettavalta että ravintolan aukioloajat ovat niin rajoitetut, etenkin kun laivalla ei ole paljon muuta tekemistä. Poistumisessa oli jälleen viivästystä. Lautta on melko kaupallinen operaatio, automatkustajien ollessa sivutuote, mutta jos haluat auton Mallorkalle tai et halua lentää, se on kohtuulilnen vaihtoehto.

'Nick' matkusti Lautta satamaan Palma operaattorilla Balearia aluksella Visemar One