Lautta satamasta Roscoff satamaan Plymouth

Ranska ja Englanti yhdistyvät reitillä Roscoff Plymouth. Tällä hetkellä väliä liikennöi vain yksi lauttayhtiö: Brittany Ferries. Reittiä kuljetaan jopa 9 kertaa viikko ja matka-aika on nopeimmillaan 5 tuntia 15 minuuttia.

Roscoff Plymouth matka-ajat ja lähtöjen määrä saattavat vaihdella sesongin mukaan, joten ajantasaisinta tietoa saadaksesi suosittelemme tekemään hintahaun.

Roscoff - Plymouth lauttaoperaattorit

• Brittany Ferries
    • 9 lähtöä viikoittain 5 h 15 min
    • Etsi hinta

Keskimääräiset hinnat reitillä Roscoff Plymouth

Nämä hinnat näyttävät keskimääräisen summan, jonka asiakkaamme ovat maksaneet yhdensuuntaisesta matkasta. Yleisin varaus reitillä Roscoff Plymouth on auto ja 2 matkustajaa.

Roscoff Plymouth lautta arvostelut

• "Hyvin käytetty aika"

Matkan aikana rentoutuimme täydellisesti, otimme suihkun hytissämme ja katsoimme elokuvan elokuvateatterissa. Lautta oli äärettömän puhdas ja hyvin ylläpidetty, henkilökunta ja palvelut ylittivät odotukset ja aiomme satavarmasti matkustaa tällä reitillä uudelleen. Paljon kiitoksia, P.J.Ross

'Paul Ross' matkusti Roscoff Plymouth operaattorilla Brittany Ferries aluksella Armorique

Lue lisää Näytä vähemmän
  • "Bravo. Loistavaa työtä, Brittany Ferries."

Oli ensimmäinen kertamme lautalla Roscoffista Plymouthiin, kun nousimme Armoriquen kyytiin 27.kesäkuuta 2013, klo 22:15 purjehdukselle. Soitimme edellisenä iltana kysyäksemme josko saisimme apua laivalla, koska olimme 4 kuukauden ulkomaan kiertueen loppupuolella (vaimoni ja perheeni kanssa, elämme Mauritiuksen saarella), eli meillä oli 2 painavahkoa matkalaukkua, ja koska olen 70, minulla on joitakin liikkuvuusongelmia. Meille vakuutettiin että saisimme apua. Ja niin se oli. Kun teimme lähtöselvityksen klo 19.30, meille kerrottiin, että pyyntömme oli asianmukaisesti kirjattu ja että saisimme tukea. Juuri ennen laivalle nousua auto, jossa oli viehättävä naiskuljettaja tuli keräämään meidät ja medät jätettiin laivan hissin ovelle... Ja saimme samanlaatuista tukea saapuessamme Plymouthiin varhain seuraavana päivänä!!! Vaimoni ja minä olemme niin kiitollisia tällaisesta palvelusta. Emme tiedä miten olisimme onnistuneet matkassa ilman sitä. Laivan palvelut olivat mahtavia. Nautimme erittäin hyvästä iltapalasta ja Bergeracin viinistä tilavassa ravintolassa. Verovapaat myymälät olivat korkealaatuisia, joita ei aina löydy näinä päivinä edes parhailta lentokentiltä ympäri maailmaa. Hytti oli erittäin mukava, erinomainen suihku ja kylpyhuone. Olimme niin pahoillani herätessämme kello 05:30 seuraavana aamuna kauniiseen musiikkiin, ja kuulutukseen joka kertoi, että matka olisi pian päättynyt ... Kiitos kaikille Brittany Ferriesin henkilöstölle, sekä satamassa ja merellä. Olette tehneet meidän päivä stämme (pikemminkin meidän yöstä...) upean. Yves ja Marilyn Giraud

'Yves and Marilyn Giraud' matkusti Roscoff Plymouth operaattorilla Brittany Ferries aluksella Armorique

• "Tavallinen matka"

Otin vähän aikaa sitten lautan Roscoffista Plymouthiin ja takaisin. Kumpikin matka oli täysin nautittava alusta loppuun. Hytti oli siisti ja raikas. En voi moittia sitä mistään. Henkilökunta oli kohtelias, avulias ja ystävällinen. Ja toisin kuin useat muut liikennevälineet se oli oikeastaan todella täsmällinen.

'Jayne' matkusti Roscoff Plymouth operaattorilla Brittany Ferries aluksella Armorique

• "Hyvä ylitys"

Olimme jalkamatkustajia ja koimme joitain vaikeuksia kävellessämme terminaalista laivaan laukkujemme kanssa. Muuten laivan palvelut olivat erittäin hyvät. Varatut kallistuvat istuimet olivat ihanteellisia ja olimme rentoutuneita koko matkan ajan.

'Judith' matkusti Roscoff Plymouth operaattorilla Brittany Ferries aluksella Armorique

Roscoff opas

Roscoff on satamakaupunki Bretagnen alueella Pohjois-Ranskassa ja se on idyllinen johdatus Bretagnen maalaismaiseen hurmaan. Kaupunki on tunnettu sen upeasta arkkitehtuurista ja se on merkitty "Petite Cite de caractere de Bretagne" (pikkukaupunkiluonne). Roscoffissa on viehättäviä 1500–luvun graniittirakennuksia rannikkoa vasten, kadut täynnä upeita ravintoloita, jotka tarjoilevat hyvää ruokaa ja viehättäviä pieniä taidegallerioita ja lahjatavaraliikkeitä. Kaupunki on erikoistunut kalaruokiin ja perinteisiin Breton ohukaisiin, joita voi nauttia yhdessä monista kadunvarsi crêperiessä. Vaihtoehtoisesti voit kokeilla kuuluisia Brittany thallasolterapiaa - virkistäviä, paranemista ja rentouttavia hoitoja joissa käytetään merivettä ja meren tuotteita.

Satama on ollut toiminnassa vuodesta 1973, vaikka siellä ei ole suuria tiloja. Sen sijaan kävijät löytävät pienen ruokakaupan ja joitakin automaatteja. Lauttaliikenne kuljettaa matkustajia sekä Rosslareen että Corkiin Irlantiin. Matka-ajat ovat noin 17 tuntia Rosslareen ja 13 tuntia Corkiin. Läheinen Ile de Batz, nimeltään Enez Vaz Breton, on pieni saari, jonne pääsee myös satamasta.

Plymouth opas

Plymouthin kaupunki Devonissa, Lounais-Englannissa, omaa rikkaan merenkulun historian ja monia kuuluisia paikallisia vuosien varrella, kuten Sir Francis Drake. Plymouth on suurin kaupunki koko Devonissa ja sijaitsee vaikuttavalla paikalla rannikolla. Kaupungissa on useita moderneja lähiöitä ja suuri kaupungin keskusta, jossaa on uudistettu, kivetty kävelykatu joka on täynnä kauppoja, ravintoloita, kahviloita ja baareja. Plymouthin parhaat nähtävyydet ovat upea National Marine Aquarium, kaupungin johtava matkailukohde, jossa on jättimäiset vedenalainet tunnelit ja runsaasti suuria haita; Plymouth Gin, kuuluisa tislaamo, joka juontaa juurensa yli 400 vuotta ja edelleen tuottaa Giniä; Dartmoor Wildlife Park, koillis-Plymouthissa ja on erityisen suosittu nähtävyys vieraileville turisteille ja perheille; ja Central Park, suuri viheralue Plymouthin sydämessä, jossa on urheilumahdollisuuksia, kuten suuri vapaa-ajankeskus.

Lautat Plymouthista lähtevät Roscoffiin Ranskassa ja Espanjassa sijaitsevaan Santanderiin.