Color Line

Color Line on Norjan suurin, ja yksi Euroopan johtavista lauttayhtiöistä. Sillä on yli 100 vuoden kokemus lauttaliikenteestä Norjan ja Euroopan välillä.

Color Linena tunnettu tuotemerkki syntyi vuonna 1990, kun Jahre Line ja Norway Line yhdistyivät, ja ostivat Fred Olsen-lautat. Nykyään laivat kuljettavat vuosittain 4,2 miljoonaa matkustajaa, 800 000 autoa ja 160 000 kärryä. Yhtiö työllistää nykyään noin 3 500 ihmistä neljässä eri maassa. Color Linen pääkonttori sijaitsee Oslossa, ja sillä on useita toimistoja ympäri Norjaa.

Color Linen laivoilla palvelut ja aktiviteetit sopivat kaiken ikäisille. Laivoilla on suuria tax-free -kauppoja, leikkialueita ja viihdettä niin nuorille kuin vanhoillekin. Hyttivalikoima on laaja säädyllisestä säästöluokasta tilaviin Color Class -sviitteihin.

Laivaston muodostavat MS Color Magic, joka on maailman suurin autokannellinen risteilylautta, ja maailmanluokan alukset MS Color Fantasy, Color Viking, Super Speed 1, Super Speed 2 ja Color Hybrid, jotka kuljettavat valtavia määriä matkustajia.

Osoiteessa directferries.fi voit verrata Color Line -aikatauluja ja hintoja vaihtoehtoisiin lauttayhtiöihin ennen kuin varaat itsellesi sopivimman vaihtoehdon.

Operaattorin Color Line kaikki reitit

Color Line asiakasarviot

  • "nopea ja helppo tapa matkustaa Tanskasta Norjaan"

    Viihtyisät tilat, hyvää ruokaa buffetista,tullaan varmaan toistekin,päästiin autokannella hissin läheisyyteen niinkuin oli sovittu kun vaimolla on liikuntarajoitteita,ystävällinen palvelu

    Lue lisää Näytä vähemmän
  • "Hyvä ja helppo "

    Menimme koko perhe autolla lautalla Tanskasta Norjaan. Matkan sai tilattua kätevästi ja edullisesti netin kautta. Aiemmin emme olleet käyneet kummassakaan maassa ja satamat olivat molemmissa päissä hienosti ohjastettu ja pääsi hyvin matkaan. Laivalla oli riittävästi tekemistä ja tarjontaa muutaman tunnin matkaan esim. monta erilaista ruokavaihtoehtoa sekä pari kauppaa. Tuuli oli ulkona varsin kova, mutta laivalla keinumista tuskin huomasikaan.

    Lue lisää Näytä vähemmän
  • "Hyvää palvelua"

    Hyvää ja sujuvaa palvelua kaikkiaan. Kehityskohteena henkilöstön puuttuminen ruokapaikoissa tapahtuvaan pöytien varaamiseen. Olisi paljon ruokailevia asiakkaita, jotka ostaisivat palveluaita, jos vain olisi vapaita istumapaikkoja. Ikävää, että asiakkaat eivät tätä itse ymmärrä. Useimmissa pöydissä oli takkeja, laukkuja tai nukkujia, ei niinkään ruokailijoita.

    Lue lisää Näytä vähemmän